KLIK untuk saksikan AqsaSyarif Channel !

Palestin Kemenangan Yang Semakin Hampir - Satu Perkongsian

Selasa, 22 Februari 2011

 
19-Feb-2011. Alhamdulillah, selesai program perkongsian "Aqsa 2 Gaza - Palestin Kemenangan Yang Semakin Hampir" yang disampaikan oleh  Tn Hj Norazmi Talib.
 
Penyampaian yang penuh dengan 'shot" yang live telah menarik perhatian para hadirin yang hadir sekitar 65 orang di Masjid nurul Iman Serendah. Diantara hadirin adalah terdiri daripada hafiz muda - mereka sangat teruja apabila dimaklumkan bahawasanya kanak2 Palestin berupaya untuk menjadi hafiz dalam masa antar 2 bulan dan 4 bulan.  SubhanaAlla ! begitulah kelebihan yang dikurniakan kepada mereka.
 
Alhamdulillah, kutipan tabung bergerak sebanyak RM687.20 dan sumbangan daripada Masjid Nurul Iman sebanyak RM500 telah dihulurkan.

Hadirin  turut juga turut mendapatkan tabung  untuk menabung bagi membantu Saudara Palestin. Tidak kurang juga yang melahirkan minat untuk menaja keluarag miskin Palestin.

Majlis diakhiri dengan penyampaian/pemakaian "Muffler & Button badge "I Love Palestine" kepada wakil remaja dan pemuda - sebagai wakil kelab Sahabat Aqsa.
 
Jutaan terima kasih kepada Tuan Hj Norazmi Talib dan Barisan AJK Masjid Nurul Iman dan Ahli Ikram Hulu Selangor atas kerjasama dan sokongan.
 
 

0 ulasan:

Catat Ulasan

 
Aqsa Syarif Hulu Selangor | by TNB ©2010